perjantai 17. huhtikuuta 2009

Ihon anonyymiudesta

Minulla ei ole tatuointia, enkä usko, että koskaan otankaan. Hyvät tatskat voivat minusta kyllä olla kauniita ja eroottisia naisilla. Kaunis tatuointi sijaitsee paikassa, jonka nähdessään tietää olevansa intiimillä alueella. Silti, olisiko iho kuitenkin kauniimpi puhtaana?

Useimmat tatuoidut miehet pelottavat minua. Tatuointi viestii aina jonkinlaista miehistä itsevarmuutta, mutta on silti lumetta. Tunnen oloni hankalaksi sellaisten miesten seurassa.

Tatuoinnissa puhdas ja neitseellinen iho menettää anonyymiutensa. Minulla ei ole tatuointia, joten voin olla kuka tahansa. Voin laittaa ihoni julki, olla samaan aikaan täydellisen kaunis itseni ja toisaalta en kukaan. Voin olla pelkkä pala lihaa ja vaaleaa ihoa. Mikään ei yhdistä minua ja ihoani.

Näen itseni fantasioissa, joissa henkilöllisyydellä ei ole mitään merkitystä. Iho tuntee ilman, että se on merkitty. Olen vapaa.

2 kommenttia:

  1. Minulla on sydämen mallinen polttomerkki rinnassa. Kukaan ei pelkää sitä.

    VastaaPoista
  2. Pelkääminen oli ehkä huono sanavalinta. Tatuoinnit herättävät minussa ristiriitaisia tunteita. Saatan kirjoittaa tästä aiheesta joskus lisää.

    VastaaPoista